Dzisiaj:1

Kto jest online

Goście: jeden gość online
Trzecia relacja z RCA

Poniedziałek 28 VIII Kartki między rozdziałami zazwyczaj bywają puste. Poniedziałek był dla nas chwilą oddechu i wydłużonej sjesty. Ojciec rozplanowuje przebieg wizyt na wioskach, a my mamy czas, aby posegregować zebrane zdjęcia i materiały filmowe. Pierwsza kartka drugiej części stażu...

Oxapampa i powrót do Huancayo - relacja 7

W sobotę około godziny 15.30 z Huancayo wyjechaliśmy do Oxapampy. Jest to miasteczko położone w Wikariacie Apostolskim San Ramon. Dotarliśmy do parafii około godziny 20.30. Oxapampa jest położona na wysokości 1814 m n.p.m. Na tej wysokości zaczyna się już tzw....

Podróż do Surcubamba - relacja 6

W niedzielne popołudnie 14-go sierpnia wyruszyliśmy z księdzem Grzegorzem Łukasikiem do miejscowości Surcubamba, oddalonej o ok. 140 km od parafii Pio Pata w Huancayo. Podróż zajęła nam 4,5 godziny. Zaraz po wyjeździe z miasta skończył się asfalt i jechaliśmy górskimi...

Oziornoje – Matka Boża z rybami

W ostatniej relacji pisaliśmy o spotkaniu z młodzieżą z Karagandy, która przygotowywała się do wyjazdu na Festiwal Młodych. Niespodziewanie w sobotę 13.08 przed południem razem z ks. Aleksandrem, wikariuszem z katedry, w drodze byliśmy i my. Dość zawiła jest historia...

Druga relacja z RCA

19 VIII (piątek) Trwałymi punktami dnia ulokowanymi w jego początkach jest jutrznia w języku francuskim z Mszą świętą w języku sango. Po śniadaniu z kolei z podobną niezmiennością modlimy się Godziną czytań, lekturą Pisma Świętego, lekturą duchowną i różańcem odmawianym...

Pierwsze dni w RCA

15-16 VIII  (poniedziałek-wtorek) Jeszcze wieczorem w Uroczystość Wniebowzięcia zebraliśmy się w seminaryjnej Sali misyjnej na bezpośrednich przygotowaniach przed odlotem. Skrupulatnie sprawdzaliśmy wagę walizek, żeby nie przekroczyć granicy dwudziestu trzech kilogramów. Pakowaliśmy ostatnie konieczne rzeczy i przystrajaliśmy walizki wstążkami, aby podczas...